16 januari

Man kan aldrig sluta förundras!
Martin Scorsseses film  "The Wolf of Wall Street verkar väcka starka känslor. Den verkar vara lite speciell! Jag har själv inte sett filmen utan bara läst om den. Den verkar censureras i vissa länder baserat på olika händelser i filmen som uppenbarligen verkar stötande ! Vad som gör mig lite undrande är att Indien har censurerat rätt hårt. Jag som trodde att Indien som verkar rätt obrydda när det gäller sitt sätt att se på sex å verkar ha en synnerligen annorlunda (läs pervers) syn på hur kvinnor behandlas inte brydde sig så mycket! Dubbelmoral grande! Man blir förbannad ! 
Indien: Tre scener har klippts bort. En sexorgie mellan homosexuella män, en scen där Jonah Hills rollfigur börjar onanera på en fest, och öppningsscenen som innehåller DiCaprio, en kvinnas anus, kokain och ett sugrör. Repliken ”Alla nunnor är lesbiska” är också borttaget. 

Ikväll så ser vi Antikrundan å sedan Fittstim-min kamp! 
Det kommer ett utlåtande imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0