27 sept

Kl. 04.40 imorse, då ringde klockan! Jag studsade inte upp ur sängen. Det blev en kamp mellan att ligga kvar i värmen eller att ge sig ut i kylan. Kylan segrade eller det var det jag trodde iaf! På med kläderna ställa in klockan å GPS:en ner med mössan långt ner i pannan. När jag öppnade dörren så möttes jag av ett strilande regn. Va faan....sängen nä.... bit ihop å iväg! Det blev en annan runda än den vanliga. 
Sedan blev det hem läsa tidningen dusch å cykel till jobbet. Frukost på jobbet.
Idag regnade det hela dagen så det som liknade vinter igår försvann idag.
Imorgon åker vi till Luleå för att hälsa på Ellen å hämta hem Winston. Det ska bli så kul att få hem honom igen😄🐶

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0