1 jan

2013!
Så där då har vi nästan lagt första dagen bakom oss.
Vi startade året med en lång promenad med Winston så han fick röra på sig lite.
Annars har vi inte gjort så mycket idag. Sett lite Tour de Ski å övningskört. Kan ju säga att om vad skulle avgöra hur långt fram i utvecklingen en stad befinner sig grundat på vägunderhåll så ligger Umeå på samma nivå som Haiti gjorde efter jordbävningen.Jag skulle inte vilja vara den som ansvarar för snöröjning på vägarna å ska skriva en CV å söka ett nytt jobb. Ja det är klart om han eller hon ska söka ett jobb inom rivningsbranschen. "Skämmes ta mig faan"
Nu väntar vi på att Ellen ska komma hem å fick precis meddelande att hon är fast i Lycksele för det tåg dom skulle åka med var alledles för litet dvs för få platser för att alla skulle komma med. Det känns som en rikrigt dålig planering av dom som kör tågen.
 
Funderar på om jag ska ta å titta på anslutningen av GPS:en till min träningsklocka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0