27 feb

Då är drygt halva arbetsveckan avklarad!
Förkylningen vill inte riktigt släppa greppet men den blir allt bättre. Hostan är dock störande.
Idag har jag varit hos optikern för den årliga kontrollen. Nu väntar jag på att mina linser ska komma.
Igår var en dag vi inte vill uppleva igen. Winston var dålig i magen å det var ingen upplyftande syn eller doft som jag möttes av när jag kom hem till lunch. Jag säger inget mer utan låter er själva lista ut vad som hänt?
Idag är han dock återställd å har en aptit av sällan skådat slag.
Var en sväng på bokrean idag men det lockade inte till några köp.
Nu är det dags att gå till sängs å innan ska jag avnjuta ett avsnitt av The Big Bang Theory.
 
Lite sommarinspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0