29 dec

Efter att ha konstaterat att lite halsont gör att det inte lämpar sig att ge sig ut på någon löprunda under denna helg. Det blev istället en relativt lugn dag igår som bl.a innehöll en stund vid TV n å Downton Abbey. Den har under denna säsong varit riktigt sevärd. Stjärnorna på slottet var också bra så det får man se nästa lördag igen.

Idag blev det sovmorgon å efter frukost tog vi hundarna på en promenad. Å dom fick springa av sig lite. Det kändes framför allt som Winston behövde det! Selma som har problem med en tass sprang som en gasell å inget av det onda märktes av. Templeton försökte haka på också å de stora hundarna sprang i cirklar så han hängde med rätt bra. Nu är det väldigt lugnt här hemma då alla hundar sover.
Nu får jag se om jag kan springa lite imorgon för nu är det bara lite nästäppa å lite i halsen om jag verkligen känner efter.  Imorgon är det arbetsdag sen är det 2 dagars ledighet igen.

Jag vet inte om jag skrivit detta tidigare men nu är det iaf anmält till Lidingöloppet också, så det och Cykelvasan ska vara de tävlingar som ska göra att jag inte latar mig under vintern våren å sommaren utan att jag håller igång med träningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0