7 april

Söndag!
Helgen är snart slut och en nya arbetsvecka står för dörren. Måndagen börjar med hämtning av Eric på tågstationen sedan snabbt iväg med bilen för byte av motorhuv vilket också innebär att jag måste fixa en hyrbil för resten av veckan. Ja om allt går som planerat kan jag hämta bilen på torsdag.
På fredag åker jag söderut till Skåne och till Örenäs Slott för att delta på Simidrottsforum från fredag till söndag. Jag hoppas det blir bra dagar!

 “Education is the movement from darkness to light.”
by Allan Bloom

Det har varit rätt mycket att stå i på jobbet under en period nu och det ser ut att fortsätta så. Det är på fler fronter det är mycket nu och det är av den sorten som suger energi på ett negativt sätt. Såna saker måste dock hanteras för att saker och ting ska kunna gå vidare så det är bara att ta sig igenom det med att vara påläst och stå för det man anser vara rätt och riktigt.

 “The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn and feel and change and grow and love and live.”
by Leo F. Buscaglia

 Nu laddar vi för en ny och spännande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0