10 nov

Nu är det längesedan jag skrev!
Är nu återatälld efter blindtarmsoperationen och vi har även haft begravning av Helenas pappa så nu tar vi nya tag å går vidare. Jag jobbade hela förra veckan å det gick bra.
Winston växer å växer. Lite jobbigt har han att åka bil men vi får fortsätta träna på det.
Idag gläds vi åt att Ronja å Isak Wikström har kvalat till SUM SIM riks. Ronja på 200 fj å Isak på 400 fr å det finns fler chanser för dom å kanske ytterligare någon.
Ikväll ser vi på Så mycket bättre å Downtown Abbey! Det han bli ett glas vin till middagen ikväll också!
Jag funderar nu på om jag ska gå på julfesten med jobbet eller inte....just nu känns det inte så men jag kan fundera till måndag innan jag bestämmer mig. Imorgon är det Fars dag och jag kommer att uppvakta min far. Jag vet att vi iaf kommer att äta tårta här hemma å det räcker gott å väl för mig. Jag själv är inte så mycket för det här med Fars dag.
Jag funderar faktiskt på om jag ska ta en kort löptur imorgon bara för att komma igång igen. Funkar det så är det bra annars får jag vila lite mer bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0