5 dec

Igår var en bra dag!
Ellen tog körkort....hurra hurra, hatten av för henne:)
Frölunda slog Luleå också 3-2 efter straffar.
Det är förvisso inte riktigt i paritet med Ellens körkort men iaf.
 
Allt som jag skrev om igår att jag skulle göra hanns med så det var riktigt bra.
Kul att åka med Winston så att han fick träffa andra hundar och det blev nästan för mycket för honom men nyttigt var det. Vi träffade bl a en av hans bröder som var mycket större än Winston. Så vår "stora" kille var inte så stor visade det sig.
Idag ska  jag iaf ut på en löprunda eller ev ett spinningpass vi får se.
 
På fredag gäller det att vara på tå för då släpps biljetterna till Springsteens konsert 3 maj på Friends Arena. Det är en av de 3 saker jag sagt att jag vill göra innan jag dör. De andra 2 är:
-lära mig Aikido, å jag har gått på det under en tid;
-se/lyssna på Dalai Lama, det har jag gjort i Globen för ett antal år sedan. 
 
På lördag ska jag på Lundell som spelar här i Umeå å det blir också en trevlig upplevelse. Det är en födelsedagspresent jag fått från mina barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0