12 aug

Så här i efterhand kommer missnöjet smygandes efter gårdagen cykling. Vad ska jag göra för att cykla fortare? Hur ska jag träna? Vill jag lägga ner den tid som behövs för att kunna cykla fortare? Å jag menar inte 10-15 minuter fortare utan 55-60 minuter fortare? Kan jag ta mig den tid som behövs? Behöver jag cykla så mycket fortare? Kommer jag att bli lyckligare? Jag får fundera på det. Veckan som kommer blir i löpningens tecken. Tavelsjö halvmarathon ska genomföras på lördag och där är målet att ta sig runt för jag har aldrig sprungit så långt och det blir en utmaning i sig. Jag har ju 9 mils cykling i benen också! Allt handlar om självkänsla! Och allt är en tävling;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0