13 juli

Hej på Er!
Jag har inte varit duktig på att uppdatera min blogg och jag kommer inte att ge några utfästelser om att det kommer att bli bättre heller men....

Badhusdebatten går vidare http://blogg.vk.se/lennart-holmlund-kommunalrad/2011/07/11/varfor-bygger-inte-urban-bengtsson-ett-bad-sjalv-han-som-sager-sig-vara-entrepenor-226318
Känns som detta aldrig kommer att ta slut!
Men simningens förbundskapten som besökte Umeå i förra veckan när vi/USS hade Glashuset uttryckte sig positivt http://www.vk.se/Article.jsp?article=459216


Min egen träning inför Cykelvasan går sådär men jag försöker iaf träna på...
Nu är det bara 3 dagar innan semestern och då blir det mycket cykling
Och en vecka innan SUMSIM.

Stora problem med bilen också. Det verkar vara kopplingen å då är det stora pengar som skall läggas ut men vi väntar med att höra vad verkstaden säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0