7 jan

Ja det är ett nytt år och med det brukar löften om förbättringar och förändringar på det personliga planet lovas... inte av mig inte! Nä jag ska fortsätta på inslagen väg med lite mer fokus bara. Löften är ju bara för saker som man ändå aldrig kan hålla för varför skulle man annars måsta lova nåt...

Det blir mer fokus på träningen både spinningen löpningen å den verkliga cyklingen för att fixa målet på 4-4,5 timmar på Cykelvasan. Funderar på om jag ska köpa en ny cykel eller om jag ska lägga ut lite pengar på att byta bromsarna och göra en riktig genomgång av den jag har?


nä det är inte min men skullle inte ha nåt mot det....

Just nu handlar det om att bli riktigt frisk så jag kan dra igång på allvar igen. Jag har också en ambition om att lära mig simma så där måste jag lägga lite tid.

Det är fortfarande lite tungt att vara Frölundafan för det går lite svajigt där, nu är vi iofs på rätt sida strecket men inte med någon större marginal. För Timrå går det riktigt tungt, tyvärr på fel sida strecket. 

Var på spinning igår å det gick så j-la dåligt tung i benen jobbigt med andningen, dålig cykel you name it, skit helt enkelt. Nu blir det vila till söndag iaf till att börja med

Idag blir det antagligen en del skottning när man kommer hem för det är vad man kallar "ymnigt snöfall"

Kan bli en whiskey som medicin (tröst) ikväll, Bowmore, nä tröst låter lite alkoholistvarning det blir i medicinskt syfte ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0