19 jan

Fantastisk dag idag om man tittar på vädret, blå himmel, solen sken kanske lite kallt men det kan man stå ut med.
Jag såg faktiskt fram mot träningen idag men jag har känt att jag inte är riktigt bra i halsen så under eftermiddagen bestämde jag att ställa in spinningen både idag och imorgon. Det är inte kul men jag hoppas att om jag inte tränar denna vecka så blir jag bättre i halsen och kan träna igen nästa vecka. Det ÄR jobbigt att inte kunna träna. Det är också jobbigt att inse att trots det jag alltid säger om att det är inställningen som avgör om du blir sjuk eller inte inte alltid stämmer.
Inser att jag inte skrivit ett ord om Jerringpriset...Therese Alshammar så kul! Jag tycker verkligen att hon är värd det och det är ju faktiskt svenska folket som röstat på henne. Trots den sparsamma bevakningen av simning i förhållande till fotboll, längdskidor, utförsåkning hockey mm så har hon fått flest röster så...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0