19 feb

Lördag!
Jag jobbar men det i ganska så lugnt måste jag säga.

Kylan håller i sig - 19 hemma å på jobbet - 28, ja vad säger man....

Tror det blir en innedag idag det är ju skidåkning på TV så man får ju lite motion iaf
Solen skiner iaf så när man sitter inomhus ser det bra ut.

Har förbaskat ont i tummen å vet inte vad det är, det känns som jag har mjölksyre hela tiden å så går det upp i underarmen där det känns lite som "tandvärkssmärta" å lite upp i överarmen på utsidan. Ringde vårdcentralen igår så då sa hon att jag först skulle ta antiinflammatoriskt sedan om det inte blev bättre skulle jag återkomma för hon sa att rådet jag skulle få från läkaren skulla vara att ta antiinflammatoriskt. Då skulle jag få en tid samma dag å då var den varianten redan avklarad så då måste dom ta tag i det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0