4 okt

Blåsigt....riktigt blåsigt!

Idag är det Umesoftrunners å förhoppningsvis backträning,
Ser fram mot det

Idag har man valt talman till riksdagen 194 mot 153 för Per Westerberg. En Vänsterpartist missade att rösta då hon var på toaletten...(?) hur kan man missa det...?

Fyra (?!) spanska cyklister påkomna/avstängda för doping på de 3 senaste dagarna...SKÄMMES TA MIG FAN Alberto Contador hotar med att lägga av om han fälls...hotar?...hur tänker han då? "Jag har fuskat men stänger dom av mig så slutar jag" det låter ju sunt eller...? Ja jag vet man ska inte döma någon innan allt är bevisat men att hota med att sluta....ööhhh?
http://www.svd.se/sportspel/nyheter/contador-overvager-att-sluta_5444351.svd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0