20 maj

Sol å varmt idag också!
Idag är det Blodomloppet och för andra året i rad är jag inte med....
Ikväll ska Ellen skjutsas och hämtas till och från Bäcksjön.
Imorgon ska hon opereras, menisken...
Idag lämnar jag in cykeln för jag har problem med bromsar som låser sig och bakhjulet är besvärligast.
Tydligen är det ett känt problem och det har med oljan att göra för det rostar tydligen i oljebehållaren på styret nåt med nån schjunt (stavas det så här?). Ska också passa på att kolla efter cykelbyxor!
Ihelgen ska jag försöka montera på cykeldatorn och efter helgen får jag min pulsklocka så nu finns det inget mer att skylla på utan nu är det bara att träna stenhårt. Nu ska konditionen bättras på och cyklingen trappas upp och, kanske blir det BikeBoost i I20 skogen i augusti/september. 

Nytt reportage på VK om Eric
http://www.vk.se/Article.jsp?article=351710

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0