11 sept

ja idag är en dag som för många förknippas med World Trade Centers utraderande.
Tror att många tänker på det när dom kliver på flyget idag.
Sofia tänkte nog inte på det iaf utan hon är säkert mer nervös inför sin resa till London och sitt au-pair liv som börjar på allvar imorgon. Just nu är hon ganska nära Stockholm (kl är nu 10.20). Det var jobbigare än jag trodde att lämna av henne vid flyget.

Imorgon ska jag cykla GimonäsBikeBoost XC 2009!
Det blir kul, 
Ska ut och reka lite i eftermiddag och så måste jag testa cykeln innan tävlingen
Start imorgon kl 11

  


Kommentarer
Postat av: kanso

Spännande med cykeltävlingen. Kan tyvärr inte agera åskådare. Jag befinner mig 2,5 meter från havet i ytterligare en dryg vecka.

Lycka till!!!

2009-09-11 @ 19:12:41
Postat av: michael

ja du är ursäktad det lär inte vara mycket att se. Det är väldigt stenigt så jag är lite orolig för cykeln

2009-09-11 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0