20 nov

hmmm...
Jag vet inte vad som hänt men jag har helt enkelt glömt att skriva.

Igår var jag på hockey och jag vet inte när det hände senast? Var till Övik och såg Modo-Luleå. Ingen höjdarmatch tyvärr för att man lyckas skjuta så få skott i en hockeymatch måste vara nån form av rekord, snittet för Modo blev ett skott var 4:e minut.... och samma för Luleå... Dock härligt stämning och inramning. Passar på att rikta ett jättetack till Anders som bjöd mig på hockey käk och resa!
Frölunda vann iaf


 medan Timrå förlorade igen.


Det känns som Challe ligger risigt till nu

Ikväll är det Idol och det börjar verkligen dra ihop sig... en vild gissning...Reza och Mariette duellerar ikväll.

Kommentarer
Postat av: kanso

Jag hade inte en aning om att du var så insatt i nöjesbranschen.

2009-11-20 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0