5 juni

Igår var det lite rörigt. Bal och skjutsning till träning och ner på stan för att se alla som kom till balen. Inget regn som tur var men kallt. Så många uppklädda ungdomar på samma gång
pm4x7821.jpg

och så många fina bilar...

Ett spinningpass imorse efter nästan 1 veckas uppehåll men det kändes riktigt bra!
Igår kom beskedet...Birkebeinerrittet avblåst för ICAfolket...vilken tragedi...snyft, nu blir det fullt fokus på Cykelvasan 16 aug.  Koll på banprofil och lite annat gäller nu för det är viktigt att se hur jag ska lägga upp träningen.

Det blir lugnt ikväll framför tvn

Idag vann jag pris som månadens motionär på jobbet....jiiihaaa!
På tisdag vet jag vad jag vinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0