29 juni

Vilken fantastisk helg det varit.. sol och värme...underbart
Har bara latat mig i solen lördag och söndag.
Har brottats med mina skador efter cykelkraschen i torsdags. Det blir bättre men det gör fortfarande ont i sidan, väldigt ont ibland.
Skjutsade Eric till tåget igår för vidare transport till Eskilstuna och sedan på tisdagkväll till Linköping för SM/JSM. Han känner sig lite krasslig så jag hoppas det går över.
Såg en fantastisk fotbollsmatch igår USA mot Brasilien där USA spelade riktigt bra i första halvlek och ledde med 2-0. Sedan i andra halvlek kom Brasilien ut som ett nytt  lag och vände till vinst 3-2 och då var det bara ett lag på plan.


På tal om att krascha med cykeln så gjorde norska sprintvärldsmästarinnan, Astrid Jacobsen, det med betydligt allvarligare följder än det jag råkade ut för. Hon bröt käken armbågen och ryggen i en krasch med cykeln. Hon ska vara med på OS, jag ska bara cykla Cykelvasan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0