22 juni

Midsommar är över och inget regn... ja några stackars droppar men..
Midsommar blev en trevlig tilldragelse med god mat och trevligt sällskap.
Igår söndag var en fantastisk dag med sol och värme iaf på vår uteplats.

Men vi går tillbaka till torsdag 18 juni ..då körde jag ett riktigt tufft cykelpass i backe typ intervall. Uppför i 3 min ungefär 5 ggr och hade som mest en maxpuls på 189. Körde rätt tufft till och från den backe jag körde uppför också.
På fredag 19 juni blev det 3 mil på cykel till Spöland. Det tog ungefär 1 timme och 10 minuter. Ingen cykling lördag eller söndag men ikväll blir det ett nytt backpass igen.

Är det någon som funderar på hur man ska vika upp skjortärmarna så kan jag rekomendera Manolos sida http://manolo.se/2009/06/20/det-perfekta-uppviket/#more-4888


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0