3 jan

Mamma fyller pension idag!
Hipp hipp hurra....
Har kört ett spinningpass idag 55 minuter. Jag hade en maxpuls under passet på 191....?!
Det var faktiskt lite kämpigt under en period men det gick fort över.
Kan bli ett pass i morgon också vi får se.
Jag var uppe tidigt i morse och skjutsade Eric till simhallen för dom åkte till Bollnäs 05.15...Det blir spännande att höra hur det går.
I kväll är det hockey, både semi i JVM Sverige mot Slovakien och så är det Elitserien. Frölunda möter Linköping...
Nä nu ska jag lägga in mina träningsresultat och ringa mamma 

Timrå förlorade mot Rögle på bortaplan efter att ha haft ledningen med 2-0. Det är illa...
Per Styf och Mikael Gath fajtas.


Frölunda HCFrölunda ligger just nu under mot Linköping med 1-0 den matchen började kl 18.00.
Efter 2:a perioden så står det 3-2 till Linköping.
Tyvärr så slutade matchen 3-2 till Linköping.

Är det så här vi ska se ut till våren eller...

michael_bastian.jpg

Sverige vann precis semifinalen i JVM i hockey mot Slovakien med 5-3 och spelar final imorgon. Vilka dom möter är inte klart ännu. Kanada eller Ryssland spelar ingen roll.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0