25 jan

Kända av lite förkylningstendenser igår så därför undvek jag träning. Är lite lur på om jag ska ta ett pass ikväll men jag får se.

Det var en hyfsad hockeykväll igår vinst not HV 71 efter förlängning så det är iaf 2 p.
Förvånad Stefan Liv ställdes helt när pucken fick en konstig 
Lite surt för Timrå tyvärr men med en så dålig start på matchen är det i så mycket att säga.
Martin Sevc.

Idag har jag också den föga avundsvärda uppgiften tvättstugan! Sånt som måste göras men så tråkigt.

Bandyfinal idag Sverige-Ryssland vi får se om Sverige kan överraska.
Sverige vann bandyfinalen med klara 6-1 och Sverige var bäst så det var odiskutabelt
Ingen träning då jag har lite problem med halsen.

Man kan ju alltid drömma:
thumb-skoevolution.jpg

En bra skogarderob kräver variation för att passa vitt skilda tillfällen. Från lediga sneakers till lackskor för smokingen. Här åtta par för att täcka hela registret. (Manolo, 25 januari 2009)


Kommentarer
Postat av: kanso

Jag har ju aldrig misstänkt att du tillhör smokinglirarna.

2009-01-26 @ 08:54:30
Postat av: michael

överraskningarnas tid är nu

2009-01-26 @ 10:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0