16 jan

Slut på veckan!

Startade tidigt i morse med skjuts till Erics träning (06:15) för att sedan åka upp till IKSU och köra ett spinningpass på 40 minuter. Det var förvånansvärt många som var på passet.

De två sista dagarna denna vecka har varit riktigt bra.
Mycket bra och intressant konferens på universitetet
Kul att höra hur man diskuterar kring ungdomsidrott bland övriga föreningar här i Umeå men också i andra delar av idrottssverige.
Hoppas jag får anledning att fortsätta att ta del av detta på något sätt.
Har också förhoppningsvis skapat en del kontakter vi kan ha användning för i klubben.

Jag kan säga att jag faktiskt skulle vilja hitta utrymme för att fortsätta studierna på Ledarskap-coachingprogrammet.
Ska försöka hitta argument för att motivera på jobbet varför jag vill återuppta kursen...


 

Kommentarer
Postat av: kanso

Lycka till med studieintentionerna. Vi behöver färre chefer och fler ledare.

2009-01-16 @ 23:02:15
Postat av: michael

Ja jag kände att jag verkligen vill göra detta men det måste funka med jobbet också med tanke på den studietakt som är

2009-01-17 @ 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0