9 feb

Har inte skrivit på ett par dagar. Min helg har varit förlagd till Nordmaling och simtävling där.
Det började kaotiskt men slutade ganska bra iaf. Våra simmare gjorde riktigt bra ifrån sig. Enligt uppgift så ska vårt lag pojkar -94 ha kvalat på 4x200 fritt till SumSim i sommar...?!
Min roll i helgen var speaker och det är egentligen inte en optimal roll för mig och min röst men så blev det nu. Det gick hyfsat. Det är en trevlig tävling att vara på som funktionär.

Jag vet inte om det är någon ide att skriva om vädret... mycket snö blåst och kallt. Det var faktiskt ganska spännande att åka hem från Nordmaling igår.
Har nu bestämt att inte kommentera plogningen här i Umeå i någon fler blogg efter denna. Det är en stor katastrof vad gäller plogning. Det har snöat hela lörda och hela söndag och inte förrän  vid halv niotiden på söndagkväll plogade man  på vårt område och vägarna på Ersboda har nog inte sett en plogbil på flera dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0