2 feb

Det gick inte att blogga inatt men jag kände att det var inte ett prioriterat ämne iaf.
Hursomhelst så satt jag uppe och såg hela matchen och den avgjordes 35 sek innan slutet med en td för Steelers. 27-23 det var en riktigt bra match. Så jag gick i säng 04.12 och klev upp 05.42 

Kan bli en tuff dag idag.



Ska ut på flyget och hämta Eric planet landar 09.35.  
Bra humör och laddad för att börja träna igen.


Detta kan vara Sveriges bästa simmare just nu. Hon behärskar nästan alla distanser och simmar dessutom fort
Hon skulle nog vara på pallen på alla distanser upp till 400 meter och alla simsätt utom bröstsim. Svenskt rekord på 100 rygg, juniorrekord på 400 fritt bara som exempel

Kommentarer
Postat av: tordh

"Så jag gick i säng 04.12 och klev upp 05.42" -Skaffa dej ett liv.. föresten blir det nån cykel-tävling i sommar?

2009-02-02 @ 21:20:22
Postat av: michael

Det är det som är livet.

ja det är planerat Birkebeiner sedan hoppas jag på den där Fredrikatävlingen sedan kommer det att gå ett vasalopp på cykel 16 aug som jag ska försöka vara med på om det passar in i almanackan

2009-02-03 @ 08:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0