26 april

var på ett spinningpass igår 55 minuter kändes riktigt bra. Cyklade till och från och på vägen hem gjorde jag en klassiker...bromsade med frambromsen när jag stod upp. Resultatet framstupa rätt i backen... inte så dramatiskt för det gick väldigt långsamt men lyckades iaf ta mot mig men hade handen vid bröstet och den trycktes in i bröstkorgen på vänster sida och jag tror att jag kan ha knäckt ett revben eller två. Igår var det riktigt ont i vissa lägen idag gör det bara ont när jag hostar eller drar häftigt efter andan. Axeln ömmar däremot idag... Imorgon blir det iaf spinning 2 timmar

Armstrong friades - kör Tour de France
Lance Armstrong.
Cyklisten Lance Armstrong friades av franska antidopingbyrån i dag

Ronnie O´Sullivan utslagen ur VM igår av Mark Allen!  En riktig sensation...

Världsrekord på 50 fritt
Frederick Bousquet har tagit över titeln som världens sprintkung. Idag blev det världsrekord på 50m fritt med fantastiska 20,94 i finalen av Franska Mästerskapen. Det innebar en rejäl sänkning av Eamon Sullivans rekord från ifjol - som löd på 21.28. Tvåan i loppet, Alain Bernard var också under det gamla rekordet med sina 21.23 men var rejält akterseglad av segraren i loppet.( www.simma.nu )
http://video.eurosport.fr/natation/chpts-de-france/2009/bousquet-explose-tout_vid102609/video.shtml 

Har varit ett fantastiskt väder i helgen, så varmt....
Har suttit ute i t-shirt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0