18 april

En dag på jobbet eller halvdag på jobbet. Har varit väldigt lugnt.
Cyklade till jobbet imorse lite kallt en hemsk motvind men solen sken så det var härligt iaf. 
Ser ut som jag får medvind hem
Kan bli ett spinningpass senare idag vi får se.
Kanske en promenad istället.
Jag fick inte tag i de Nike skor jag ville ha så det blev: 


Adidas Stan Smith II (288703)

Denna 60´s-klassiker producerades ursprungligen för franske tennisspelaren Robert Haillet, men fick sitt namn efter en bekant jänkare istället. Denna sko, som i stort sett helt liknar den första Stan Smith-dojan är en helvit historia med gröna häldetaljer och plöslabel. Three stripes grovt perforerade på sidan, logga på bakre delen av midsole och undersula som utgörs av små gummiprickar för det rätta tennisgreppet.

Men jag har inte gett upp jakten på mina Nike Classic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0