30 nov

Idag är det väl Karl XII dödsdag?
Det var nog lite av den stämningen i Frölundas omklädningsrum idag efter matchen mot Linköping. 5-0 inte bra för att uttrycka sig milt. Skit är ett annat ord!

Andreas Jämtin och Patric Blomdahl fajtas.

Det ville sig inte riktigt för Elin under SM, tyvärr, men det är baraatt bita ihop och komma igen till JSM om ca 2 månader. 
Nu kommer en period med nästan bara träning med ett litet avbrott för KM 20 dec.

Tom Ford har skrivit ihop 10 st stiltips och jag tänker visa ett om dan. Nummer 6 skulle jag vilja kalla kontroversiellt och 9 håller jag med om rakt av.
 
Här kommer tips 1:

I don't believe in playing around much with suit cuts. I like a fairly classic shape that gives a man strong shoulders, a fitted waist, and long legs. Classic simplicity always works.



There´s more to come.

Det blev spinning idag och det gick kanon men från och med nu ska jag börja med pulsklocka för att ha koll på pulsen. Jag har ingen aning om jag ligger på 70% eller 80 % eller för den skull 90% men  från nu ska jag försöka ha koll på det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0