19 nov

Ska vi prata halsdukar idag? Jag har varit lite motståndare till att ha saker kring halsen som sitter åt och blir varmt. Ja jag har haft slips och det har funkat.men polotröja och halsduk är exempel på sånt jag haft lite jobbigt med. Om det nu är åldern vet jag inte men nu tycker jag att det kan vara skönt att ha något som värmer så jag har börjat med polotröja. Och nu har jag faktiskt köpt en halsduk också. Jag har förvisso andra halsdukar men har nästan aldrig använt dom men nu tar jag nog fram de är användbara.
halsduk_jpress1.jpg

Har lyckats hitta en butik som har cykelskor till bra pris på erbjudande. Shimano SH-075 med pedal lite drygt 600:- ord pris 995:-. Åker dit efter jobbet och kollar om dom har min storlek kvar.

Kommentarer
Postat av: Kanso

Nu väntar vi på att även huvud och händer tas hand om.

Påminnelse även om långkallingar.



12 dec = ok!

2008-11-19 @ 10:20:56
Postat av: Michael

ja det kommer även händer inom kort

2008-11-19 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0