16 nov

Kul att se att det finns några som läser min blogg!
Skrev inget igår då jag var borta.
Tänk att nu är vintern här! Det snöade igår rätt mycket faktisk och det ligger kvar idag. Är inte så förtjust i vinter och snö men måste medge att det blir aningens ljusare. Jag gjorde årets vurpa igår. Jag föll ordentligt bakom bakom bilen och slog skallen i kofångaren landade på höger arm och hand och igår hade jag lite ont och bävade inför dagen. Men jag känner inte av det alls idag. Jag brukar göra en ordentlig vurpa per säsong och jag hoppas den är gjord nu.

Ikväll blir det ett spinningpass 70 min Endurance på IKSU. Det blir kul för nu känner jag att jag orkar mer för varje gång jag cyklar.

Jag väljer att inte kommentera hockeyn alls nu!

Kommentarer
Postat av: Kanso

Det känns ju tryggt att du har bra läkkött. Sen förstår jag inte riktigt varför ditt intresse för hockey har avtagit.

2008-11-16 @ 17:13:38
Postat av: michael

Kan däremot förstå varför hockeyn intresserar dig!

Ja man brukar ju säga att det var tur att det inte var nåt vitalt jag slog i. Vem vet det kanske tom var nyttigt med en liten omruskning...

2008-11-16 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0