14 nov

Det blev spinning igår! Ett pass 55 max. Kämpigt men det känns att konditionen blir bättre och bättre. Nästa pass blir söndag 70 minuter Endurance.

Började läsa en bok om Stenbeck igår "Dynastin Stenbeck, succéer och tragedier i en finansfamilj"  Har inte hunnit så långt men den verkar väldigt intressant.

Blev uppvaktad på födelsedagen igår med kladdkaka och glass och så fick jag ett par nya handskar.  

Det var en lugnare simmare vi hade igår för nu kändes allt bra....!


Två av USS SUM-Sim representanter 22-24 november 2008 i Stockholm.


Förhoppningsvis en lugn hemmakväll i kväll! 

Läste en väldigt intressant artikel om skor häromdagen och vill gärna delge andra den!
http://manolo.se/2008/10/29/12-par-skor/

Blir till att ta itu med korsordet i ICA Nyheter nu så blir det nåt gjort idag för det ringer ingenting, peppar, peppar.....
Det är dötrist så här långt på dan.
Sitter och tittar på bilder från SUM-Sim reg i Härnösand och det är lite roligt att se och minnas tillbaka även om det inte är längesedan.

Kommentarer
Postat av: Kanso

Måste ju börja med ett grattis, trots att det kommer i efterskott. Kände ju inte till detta med högtidsdagen.

Sen är det ju så att mängden av inlägg (dagliga) tar en med överrraskning. Har tidigare upplevt att eoner förflutit mellan högtidsstunderna. Nu gäller det att dagligen kolla av vad som händer inom cykel, simning och arbete. Puh, det blig jobbigt.

Måste avsluta med ett ifrågasättande av klädsmaken, jag tycker att jeans och t-shirt är det som gäller, såväl vardag som helg.



2008-11-14 @ 22:20:14
Postat av: hanna

Nu är det dags för Veckans Blogg igen. Anmäl dig eller någon annans blogg du tycker borde uppmärksammas. Kram H

2008-11-14 @ 22:23:56
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är kul att du läser min blogg och jag förundraS alltid hur man hittar igen andras bloggar.

2008-11-16 @ 16:28:59
Postat av: michael

Jag tycker att det är kul att du läser min blogg och jag förundraS alltid hur man hittar igen andras bloggar.

2008-11-16 @ 16:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0