13 nov

Den stora dagen är här...!

Vill inleda dagen blogg med en bild på en lite vågad kombination men det är märkligt nog snyggt tycker jag.

slips_roseborn.jpg

Vad tycks?

Kolla på denna länk, då kan man förstå varför en skjorta kostar!
http://stream.phosworks.net/staus/21_stenstrom.wmv 

Det blev inget spinningpass igår utan det blev simning på TV och det var riktigt roligt att se att Lovisa Eriksson född 1993 slå svenskt rekord på 100m rygg. Häftigt!  Att sedan Therese Alshammar slår världsrekord på 50 fjäril är en riktig höjdare och den målgången höll Phelpsklass.



Jag har under en period haft problem med höger tumme. Det är något i tummen som rör sig och är som en liten kula som gör ont i vissa lägen när man kommer åt den. Var på vårdcentralen i fredags när jag var  ledig och nu kommer jag att få en remiss till handkirurgen så nu ska det väl bli ordning på tummen igen.

Nu börjar det dra ihop sig inför SUM_Sim och det börjar märkas hemma. Det pendlar lite lätt nu mellan hopp och förtvivlan men inget stort ännu... Det kan alltid bli värre. Oron är om formen kommer att infinna sig i tid
Mirakel byxan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0