12 nov

Överraskande eller hur...?

Andra dagen i rad!

Idag jobbar jag till 16.30 och det är lite surt för det händer inte mycket efter 16.

Idag skall jag hälsa en ny grupp simmarföräldrar välkommen till klubben och tränings-/tävlingsgrupp. Dom skall bara få se vem jag är och bli informerade om föräldrarmötet för den här gruppen föräldara 20 nov  och vikten av att komma så man inte missar väsentlig info. Därefter ska jag antingen se simningen på SVT24 eller så far jag på ett spinningpass vi får se. Spinningpasset igår var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Det har varit lite halvkaos på jobbet idag framför allt på förmiddagen men nu är det lugnare. 

Det kan nog bli fler som kommer att cykla i Norge från Umeå nästa år och det skulle vara kul för då får jag en träningskompis.



Imorgon är en stor dag, jag säger inte mer....! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0