11 nov

ja jag vet att det är uselt... jag skrev senast att jag skulle bättra mig och skriva mer. Har jag gjort det ? Nää... Jag vet egentligen inte vad jag ska skylla på heller... Hur som helst nu tänkte jag skriva lite iaf.

Vi USS hade tävling i helgen som var och den gick riktigt bra. Ärligt kan jag säga att jag var orolig både för att vi hade helt nya människor på eltiden, och där hade vi utbildning dagen innan med hjälp av IC-Control, och upplägget vi har på denna tävling med så många 50 m lopp, försök, kvartsfinal, semifinal och final. Men det gick mycket bra enda missödet var datorkrasch strax innan tävlingen men som tur var så var IC kvar och räddade situationen. Heder åt Tom!!! Det var tyvärr lite lite klubbar och simmare men det blev ändock en bra tävling! Bra resultat många pers och ett bra genrep inför SUM-Sim och SM. 

En kul bild från SUM-Sim region i Härnösand


Klanen Smedlund samlad.

Vi har förresten en ny hemsida som finns där men är under uppbyggnad:
http://www.idrottonline.se/umea/umeass-simning

Ikväll är det ett pass spinning som gäller, har inte cyklat på en dryg vecka så det blir kanske lite kämpigt ikväll. Funderar på att lägga ett träningsupplägg enligt Outsides 12 veckors program som det går att läsa om i denna månads nummer. Kan hända att jag gör om det lite då det var med ett antal simpass och ett antal löppass och jag gör då cykelpass av dessa... vi får se. Det var ganska mycket träning så jag måste kolla så det går att få ihop med resten av livet.

Har hittat en kul sida som jag är inne på dagligen som handlar om mode för män sidan heter http://www.manolo.se/ Den är faktiska bra och det finns en del intressanta saker att läsa. Den tål att kollas på.

Ja det blev lite iaf nu tänker jag inte skriva att jag ska skriva oftare för det håller jag inte har jag märkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0