10 maj

Nu är det några dagar sedan!

Jag har äran att få jobba idag lördag men det är var 8:e vecka så det är ingen katastrof även om jag skulle få välja så avstår jag gärna.

Var ute och åt middag på Invito och tackade av en trotjänarare inom USS igår, Leppe, som nu tar sitt pick och pack och drar söderut till Trollhättan. Där blir han chefstränare på heltid! http://www.folkbladet.nu/?p=104698 Kul för honom tråkigt för klubben men jag önskar honom all lycka med sitt nya uppdrag. Det blir också kul att följa honom via Trollhättans hemsida och det blir kul att följa hans framfart i Vasaloppsspåret som han fick i gåva från simföreningen.

Igår var det också en riktig sommardag med härlig värme och det höll i sig även på kvällen och resturangerna i stan hade fullt på sina uteserveringar. Det var riktigt härligt.

Igår blev det också officiellt att jag får delvis nya arbetsuppgifter då jag ska börja jobba med AOB som är ett datahjälpmedel för butikerna grovt förklarat.

Ikväll är det final i Körslaget så det ska jag se och jag hoppas Cans kör vinner för dom är helt fantastiska. Inget fel på Brolles gäng men dom når inte upp till Cans nivå. Men det är de två bästa körerna i finalen.

Sverige möter Ryssland i hockey och nu är det dags att bekänna färg för det svenska landslaget.
Man U eller Chelsea?
Vi får se jag hoppas på Chelsea men tror på Man U. Imorgon efter kl 18 vet vi.

Det blir att cykla hem efter jobbet. Kan vara skönt att koppla bort jobbet faktiskt med en cykeltur.

Ikväll blir det iaf grillat och ev ett glas vin eller två!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj,det jag skrev försvann visst, skickade jag det till din blogg nu? Ja, jag är fullkomligt novis pà detta, och inga à:n har jag heller, som du kan se - jäkla franska dator! Kul i alla fall, jag kommer att bli en trogen besökare! Kram, fràn ett regning och kallt sthlm.

2008-05-14 @ 17:23:40
Postat av: Lisa

Nä, det jag skrev kom visst inte rätt... Jo, jag undrade när du började med denna beroendeframkallande vana - att blogga? Men, det är klart, med tre barn, visserligen stora, simning, jobb och gudar vet allt, sà har du väl en del dötid att slà ihjäl... Vi hörs!

2008-05-14 @ 17:26:39
Postat av: Anonym

Ja jag tyckte det skulle vara kul att prova för att se om det är något som passar mig. Jag är inte heller speciellt haj på hur allt funkar tex hur man svarar på en kommentar. Men nej facebook är inget för mig!

2008-05-14 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0