7 dec

Idag blev det sovmorgon. Jag sov faktiskt till tio över tio helt otroligt.

Det blir spinning idag, ett 70 minuters pass med pulsklocka.Nu tror jag att jag har hyfsad koll på hur det funkar så det blir kul nu att köra på pulsen och veta att det blir bra. 

Har sett på skidåkning idag både på längdåkning och på skidskytte. Det är riktigt kul faktiskt.



Tom fords stiltips nr 8:
When it comes to grooming, keep earwax out of the ears and keep stray hairs and flakes of skin in check and you should be good to go. In the morning, I put ice cubes on my eyes and use lots of Visine. 



Annars blir det så här eller...?

Det blev ett bra spinningpass idag. Jag blev inte speciellt trött trots att jag följde tempot hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0