5 dec

Det finns ett uttryck som säger "Thank God it´s friday" ocxh lite så känns det.
Det blir spännande att se vad det blir av denna dag. En sak är då säkert och det är att det blir jag och kampen mot toaletterna. Dom måste städas idag då vi får gäster i helgen. Nu kan vän av ordning tro att det bara är när vi får gäster som vi städar toan men så är det inte.

Ikväll blir det Ellens födelsedagsmiddag=pizza så det blir enkelt.


Helena ska på julfest och jag tror jag ska äta sushi.. Det är så gott och det var längesedan så jag längtar...




Innan ovanstående inträffar så ska en massa logistik utföras med skjutsningar och hämtning åt olika håll...

Dagens Tom Ford nr 6:
If you're careful not to overuse Botox, then yes, why shouldn't you use it? A little bit of it between the brows can make you look less stern and more approachable. Who needs to frown, anyway?

Det här är aningens extremt i mitt tycke... Det som kommer imorgon tycker jag däremot är klockrent.

Kommentarer
Postat av: Karin

Prova den nyöppnade sushiresturangen på renmarkstorget www.seastreetsushibar.se

Äntligen har Umeå fått en sushiresturang!

Visst skulle det öppna en till i november mitt emot Thulehuset?



Angående städningen är jag glad att det ingår i mitt yrke. Det blir till en vana och går på ett kick (lite ykesskadad, ja vet).



Ha en trevlig helg!

2008-12-05 @ 12:33:32
Postat av: Michael

Ja det blev inte någon sushi idag tyvärr men då får jag fortsätta att längta

2008-12-05 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0