4 dec

Vilken underbar morgon, solen skiner från en klarblå himmel....
Nej nu blev det fel....
Regn o slask sååå tråkigt väder...
Det blir säkert bättre.

Såg Dirty, Sexy, Money  igår och jag vet inte men det går inte att låta bli att se. Och det är Donald Sutherland som är den stora behållningen. 

Det blev ett spinningpass igår. För första gången använde jag pulsklocka och det liknar igenting. Nu hör till saken att jag fått lite varierande uppgifter om hur man räknar fram sin maxpuls det har varit allt från 230 minus ålder till 220 minus ålder till igår 225 minus ålder. Hur som helst så bör min maxpuls vara någonstans mellan 175 och 180. Igår så hade jag under en kort period 182 i puls så jag vet inte riktigt vad jag ska tro på. Hur som helst var det skitjobbigt igår och jag känder direkt att det skulle bli en plåga i 70 minuter och det blev det. Hann nästan inte ens dricka vatten.  jag tror jag hade ätit lite igår. Jag hade en snittpuls enligt pulsklockan på 155. Annars var det ett riktigt bra pass och jag ska gå på detta pass nästa vecka igen.  

Vi kör Tom Fords stiltips nu, nr 5:
With jewelry, I actually like bracelets more than anything else, but they have to be small and simple. Cary Grant always wore a simple gold bracelet with his watch, and I think that was very chic. 

Här kommer en snygg höstkavaj.



Lit mer vågad är denna kombination.



Tycker personligen den undre av de två är en snyggare kombination. Det är skjortan som gör det men gillar kavajen på den övre bilden mer.

Ikväll är det dags för hockey igen och det är dags att möta Modo! Som alltid så hoppas jag på vinst och första matchen vi möttes vann Frölunda med 3-2, andra matchen vann Modo med 3-2. Lagen har vunnit på hemmaplan så vi hoppas den trenden håller i sig. Ett inte alltför vågat resultat kan vara 3-2 till Frölunda. Iblandär det helt ok att ha fel. Det blev 6-1 till Frölunda. 

MÅL!



Timrå vann också 3-2 efter förlängning mot HV 

Här kommer en länk till Springsteens nya video My Lucky Day. Albumet Working on a Dream släpps 28 januari. 
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=47152168



Den låten är riktigt bra.

Ska ha en träff med en grupp simmare idag där vi ska gå genom vår policy. Jag ska informera om hur man förhåller sig till varandra och hur man pratar till varandra.
Samtalet genomfört och jag hoppas att detta samtal ger effekt och att man nu tänker på vad man säger och hur man säger saker till varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0