16 dec

Det blev ett spinningpass igår men det var ett 40 minuters och det tycker jag blir lite lite. Jag får se om jag bara kan åka och cykla själv på IKSU ikväll... om det blir någon tid över. Ska lägga in till KM ikväll och det ser utt att vara få simmare tyvärr men jag vet mer ikväll.

Forsatt julklappsjagande idag och framförallt i morgon. 
Skall försöka lägga upp träningsprogram på en 12-veckorsperiod som jag kanske kan göra rullande. 

Nu kör vi Armanis stilregler/råd under en period. Det blir 10 st.




Nr 1:
When choosing a suit, a man should look for something that he can wear, and not something that will wear him. In other words, elegance, sophistication, and timeless style are always better than of-the-moment trends, which will date-and date the wearer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0