11 dec

Idag har jag varit till Stockholm för att träffa de som är den andra intressenten till att bygga den nya simhallen. Mycket intressant och väldigt proffsigt upplägg med bilder etc. Däremot får vi ingen dokumentation att ta del av tyvärr. Men dom har "tänkt på allt" Tyvärr har dom tänkt fel när det gäller utrymme för åskådare. Jag ska samla tankarna och skriva ett underlag på det vi vet hitills och det vi ser som "problemområden" och delge kommunen dessa. 

Träffade Ellen och Linda på Arlanda så jag vet dom är i Stockholm

Frölunda fick bara med sig en poäng från Timrå som vann med 4-3 efter OT. Det var väl bra för Timrå iaf...



Har kört spinning idag ett max 55 minuters pass sedan körde jag 35 minuter på ett annat pass också. Det gick riktigt bra faktiskt.

Imorgon är det tidig uppstigning för Eric har morgonträning och då åker jag till jobbet efter jag skjutsat. Det är inte lönt att åka hem igen.

Svenskt EM-guld i simning till Petra Granlund och ett nytt prydligt svenskt rekord 2.04,27. Fantastiskt kul! Grattis!


Vi hoppas på mer i EM som har sin första dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0