10 dec

Nobeldagen!

Idag ser ut att bli en rörig dag.
Jag måste säga att det är fantastiskt det här med att ha cyklat Birkebeiner... för jag får en tidning 8 gg/år som tar upp massvis om de olika Birkebeineraktiviteterna. Det är reportage, forskningsresultat etc 
Dagen började väldigt rörigt men blev till en lugn dag. Därefter började kaoset med mat, tvättstuga, skjutsning, hämtning osv. Nu när klockan är 23.35 är det så pass lugnt att jag kan skriva lite. I morgon kl 7 åker jag till Stockholm för att träffa de som ev kommer att bygga simhallen. Det blir kul och spännande! Kommer att vara hemma i Umeå ca 16.00 så imorgon blir det ett spinningpass.
Nu är det dags att gå i säng, lägga sig 10-15 minuter på spikmattan på med pulsklockan läsa lite ur tidningen Birkebeiner´n sedan släcker jag.
Ser fram mot morgondagen och besöket i Stockholm...
Godnatt...
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0