27 aug

Nu är det nära!
Imorgonbitti åker jag till Stockholm
På fredagmorgon Norge och Rena
På lördag cyklar jag 9 mil drygt (Lillehammer)
På söndag är jag nog en aning sliten och åker mot Stockholm
På måndag bussen hem till Umeå Köpte cykelskor(!) i måndags men jag kommer inte att cykla med clips för det har jag aldrig gjort så det törs jag inte.
Har inte cyklat en meter sedan förra torsdagen pga förkylning så det kan man kalla att vila sig i form. Har ändock cyklat 74 mil sedan v 23. Är ännu inte helt kurant men det kommer att bli bättre hela tiden fram till lördag. Men det ska bli oerhört kul att sätta sig på cykeln på lördagmorgon.
Det är mycket vätska just nu, jag dricker inte mycket i normala fall så det är lite jobbigt att hälla i sig en massa vatten.
Ikväll blir det till att packa och det blir nog en hel del grejer som ska med. Först är det dock ett styrelsemöte som skall avhandlas.
Det blir nog en del att berätta på måndag eller tisdag i denna blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0